O2 Chytrá škola

Od září 2018 jsme pilotní školou Nadace O2, která nás zapojila do programu
O2 Chytrá škola.

 

EU peníze školám

Naše škola se zapojila do projektu
EU peníze školám. Kliknutím na obrázek se zobrazí podrobnosti.plakat maly

Využíváme ICT

Využíváme ICT ve výuceNaše škola se zapojila do projektu
Využíváme ICT ve výuce.

Kliknutím na obrázek se zobrazí podrobnosti.Využíváme ICT ve výuce - text

RPZŠ

   ROZVOJOVÉ PROJEKTY ZÁKLADNÍ ŠKOLY

Živý kraj

Logo_ZK

Šablony II

Náslechy žáků

Žáci 9. A se mohli tentokrát účastnit výuky v jiných třídách. Během náslechů se měli soustředit nejen na samotný průběh hodiny, ale také na spolupráci žáků či využité aktivity, které následně hodnotili.
Mgr. Adéla Kučová

 

Předmět: Tělocvik

Cíl hodiny: Zvládnout cvičení ve skupinách s různým náčiním a nástroji
Na začátku hodiny byla rozcvička, kterou žáci museli vymyslet a přednést ostatním. Potom se udělala tři stanoviště. Na prvním stanovišti dělali na žíněnkách kotouly, na druhém stanovišti se přitahovali na lavičce, nejdříve po břiše a potom po zádech, na třetím posilovali ruce a nohy s medicinbalem. Po cvičení se si uklidili pomůcky, zhodnotili se navzájem.
Co se mi líbilo: Líbilo se mi, že děti uměly poslouchat paní učitelku a její pokyny.
Co mi to dalo: Že už jsem velká a vím, jaké to je, když někdo zlobí.
Strejcová

Předmět: Anglický jazyk

Cíl: Znám 3 anglické předložky
Dne 20.3.2023 se devátá třída v rámci hodin českého jazyka účastnila výuky v jiných třídách. Hodina probíhala tak, že si žáci vzali své slovníčky, učili se a tvořili věty, odpovídali na otázky. Paní učitelka je opravovala a poučila je z chyb. Žáci byli pozorní, soustředili se. Potom hráli hry, kde jim paní učitelka ukazovala různá místa na těle a každý z nich musel říct tu správnou předložku.
Co se nám líbilo: Hodina se nám opravdu líbila. Hlavně to, jak byly děti hodné a pozorné.
Co nám to dalo: Dalo nám to ponaučení vůči učitelům, protože i přes jejich velkou práci s námi mají trpělivost, hlavně když zlobíme.
Červencová, Palouš

Předmět: Matematika

Cíl: Spočítat skutečnou vzdálenost podle mapy
Na začátku hodiny se zkontrolovalo odevzdání úkolů, proběhla početní rozcvička. Potom si žáci zopakovali jednotky délky a začali pracovat s mapou. Žáci zjišťovali ve dvojicích vzdálenost na mapě podle měřítka a vždy si odpověď společně zkontrolovali. Paní učitelka vše dobře vysvětlila. Potom zkusila pracovat samostatně. Na konci si říkali výsledky, které byly správně a hodnotili, jak jim to šlo.
Co se nám líbilo: Paní učitelka byla trpělivá, hodná, měla dobrý styl výuky. Atmosféru v hodině byla příjemná.
Co mi to dalo: Ujištění, že většina tříd na této škole má docela podobnou komunitu mezi žáky.
Brodiová, Matějka

Předmět: Hudební výchova

Cíl: Popíšeme život skladatele Myslivečka

Začátek hodiny začal zpěvem písničky a pan učitel hrál na kytaru. První píseň se jmenovala “Černí andělé” od kapely Lucie, další byla píseň “Hrobař” od kapely Premier a poslední byla píseň “Škoda lásky” od českého skladatele Jaromíra Vejvody. Potom pan učitel pustil prezentaci o českém skladateli Myslivečkovi. V prezentaci byly informace o jeho životě a také zajímavosti, např. Mysliveček byl učitelem a dobrým přítelem Mozarta. Mysliveček skládal výhradně písně k operám a opery. Potom si pouštěli ukázky jeho děl a diskutovali o tom, jak by vypadala jeho hudba, kdyby dnes žil.
Hodnocení: Líbilo se mi, jak byli žáci veselí a s radostí zpívali, ale nelíbila se mi píseň Škoda Lásky.
Co mi to dalo: Viděl jsem, jak probíhá výuka v jiných třídách, a to, že jsou ostatní žáci více aktivní.
Rovenský


Předmět: Fyzika

Cíl: Nakreslíme jednoduchý elektrický obvod
Žáci si na začátku hodiny zopakovali části elektrického obvodu jako článek, žárovku, rezistor a spínač. Potom pracovali v colorado.edu, kde dokoukávali video, podle kterého kreslili elektrický obvod. Na konci hodiny rozebírali přístroj, který byl rozbitý. Žáci dostali domácí úkol, který měli splnit do pátku.
Co se nám líbilo: Měli tam hodnou paní asistentku, v hodině rozebírali přístroj.
Co nám to dalo: Potvrdilo se nám to, že se ve třídě umíme respektovat a chovat se dospělým.
Kaplanová, Soukupová,

Copyright © 2013. All Rights Reserved.