O2 Chytrá škola

Od září 2018 jsme pilotní školou Nadace O2, která nás zapojila do programu
O2 Chytrá škola.

 

EU peníze školám

Naše škola se zapojila do projektu
EU peníze školám. Kliknutím na obrázek se zobrazí podrobnosti.plakat maly

Využíváme ICT

Využíváme ICT ve výuceNaše škola se zapojila do projektu
Využíváme ICT ve výuce.

Kliknutím na obrázek se zobrazí podrobnosti.Využíváme ICT ve výuce - text

RPZŠ

   ROZVOJOVÉ PROJEKTY ZÁKLADNÍ ŠKOLY

Živý kraj

Logo_ZK

Šablony II

Školení pedagogických pracovníků aneb
„FRČÍME S DOBOU“

Školení pedagogických pracovníků aneb „FRČÍME S DOBOU“Troufám si napsat, že učitele na „Vančurovce“ a na „Svahovce“ dnes už jen tak něco nezaskočí. Současná doba je plná nečekaných zvratů a nástrah. Pokud nás pedagogy zrovna neohrožují virová onemocnění, karantény a podobné nešvary, musíme občas také čelit nástrahám znuděných obličejů našich adolescentů, zvídavým dotazům z oblasti moderních technologií atp. Nezbývá nám, než se situaci postavit čelem a jít s dobou.

V rámci projektu O2 Chytrá škola jsme chytli příležitost za pačesy a rozhodli se vzdělat v oblasti programování v Základním kurzu robotických zařízení pro začátečníky a v oblasti moderních technologií IT v Základním kurzu ovládání IT technologií v prostředí školy pro pedagogy. Naši školitelé Zdeněk Heteš a Václav Fišer ze společnosti Edutime s. r. o. k nám v pátek 4. 9. 2020 zavítali, aby nás s danými problematikami blíže seznámili.
Viděli jsme nabídku robotů na současném trhu, které lze zahrnout do výuky na základních a středních školách, zkusili jsme si základy programování jednoduchých robotických zařízení (Ozobotů, Blue-Bot bluetooth berušek atp.). Rozšířili jsme také své znalosti v ovládání programové platformy Microsoft Teams.
Měli jsme možnost připravit se lépe na další případné omezení prezenční formy vzdělávání i na zkvalitnění a zatraktivnění běžné výuky. A protože nám šla práce dobře od ruky, nezbývá než na závěr podotknout, že U NÁS FRČÍME S DOBOU!
Mgr. Lenka Oulovská

 

Copyright © 2013. All Rights Reserved.